News:

Author Topic: DarkWolf's Fanart Thread  (Read 20942 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NeoGenesis005

  • Ducky
  • *
  • Posts: 1363
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #20 on: April 17, 2009, 12:24:51 am »
Totally Cool!

Mumbling

  • Administrator
  • *
  • Posts: 7512
    • View Profile
    • http://landbeforetime.webs.com/
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #21 on: April 17, 2009, 12:48:53 am »
Nice drawings! :D

And lol about the picture :p

Malte279

  • The Circle
  • *
  • Posts: 15659
    • View Profile
    • http://www.ineinemlandvorunsererzeit.de.vu
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #22 on: April 17, 2009, 05:20:27 am »
Very nice job indeed :yes
As for the picture on the neighbors dorm, did you ask about it? May there, even if it was a joke, a reference that may be of interest to you?

DarkWolf91

  • Member+
  • *
  • Posts: 2032
    • View Profile
    • http://www.kelpgull.deviantart.com
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #23 on: May 16, 2009, 07:23:55 pm »
Ah, I meant to ask for the longest time... But I guess I'm just too shy :rolleyes:

Anyways, this quarter's been crazy, but since I just finished a major project I figured I'd give myself some time off to scan some doodles  :D
These (excluding the Shorty head and the picture of the flyer at the very bottom) are from last quarter, when I wasn't completely comfortable with LBT style yet... Plus they're non-referenced pen sketches, so nothing too fancy, haha. But my next post will have something a little more complete!
This next page contains the Spinosaurus Pino from Babidikrakenguard's fanfic. I still need to do a finished drawing of her!


DarkWolf91

  • Member+
  • *
  • Posts: 2032
    • View Profile
    • http://www.kelpgull.deviantart.com
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #24 on: May 16, 2009, 07:27:31 pm »
As promised, something that actually made it to lineart stage! Even though I didn't exactly finish the drawing :lol
Radclaw, with a quaint cup of tea!
Inspired by a conversation that Kit, Brek and I had in the guess the next poster room a while ago.

brekclub85

  • Member+
  • *
  • Posts: 12719
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #25 on: May 16, 2009, 07:38:24 pm »
Great pic!  :DD   What was the conversation that inspired this? I forgot.

Explorer

  • Ducky
  • *
  • Posts: 1250
    • View Profile
    • http://gatewayisland.proboards.com
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #26 on: May 16, 2009, 08:27:09 pm »
Yeah, that last one is good to laugh a little, eheh-

Kor

  • The Gang of Five
  • *
  • Posts: 30098
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #27 on: May 16, 2009, 10:30:09 pm »
Good artwork, keep drawing.  The last is good, but also funny.       :lol

Looks like it could fit into the behind the scenes rp.

Kit12

  • Ducky
  • *
  • Posts: 2650
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #28 on: May 16, 2009, 10:33:03 pm »
*racking her brain for what on earth that discussion was* Oh well, as stated it was a while ago. Was it about Screech and Thud rebelling LOL :DD

((The irony is in the rp thread in question they just did that! sorta... :lol))

Cancerian Tiger

  • Member+
  • *
  • Posts: 6961
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #29 on: May 17, 2009, 12:12:11 am »
Haha, funny pic :lol  :lol!

Dang!  These are very good for being sketches :yes!

Chiletrek

  • Cera
  • *
  • Posts: 4762
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #30 on: May 17, 2009, 12:39:03 am »
Hello:
 Your sketches are very good, I am happy to see a Spinosaurus in a more friendly way (I can't guess he may be Chomper-ish, but I see no reason why they wouldn't be friendly with family, friends and hunt-partners).
 Redclaw is just hillarious in that pic :lol .

Mumbling

  • Administrator
  • *
  • Posts: 7512
    • View Profile
    • http://landbeforetime.webs.com/
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #31 on: May 17, 2009, 01:09:29 am »
Haha very nice with the cup of tea! :D

Malte279

  • The Circle
  • *
  • Posts: 15659
    • View Profile
    • http://www.ineinemlandvorunsererzeit.de.vu
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #32 on: May 17, 2009, 03:24:06 am »
Really awesome drawings! :yes
Even in the very small drawings (the size can be recognized from the lining) you included a lot of detail and interesting expressions. The Chomper in the first of the drawings for example has a very subtly sheepish look. Is he up to some mischievous? Do you think of little stories for your drawings?
Redclaw with a cup of tea, I wonder if it is his or not his cup of tea to have a cup of tea :lol

Kor

  • The Gang of Five
  • *
  • Posts: 30098
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #33 on: May 17, 2009, 05:02:01 am »
Maybe part of his taking a break between when shooting episodes of the tv series.  :)

Myrkin

  • Member+
  • *
  • Posts: 2746
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #34 on: May 17, 2009, 08:11:33 am »
These are really cool awesome great good nice pictures. :)

Maybe later, I will add another adjectives to this review. :p
Pessimist sees a dark tunnel. Optimist sees a light in the tunnel. Realist sees the light of coming train. And a driver sees three idiots standing on the track.

"My heart has joined the thousand, for my friend stopped running today." - Watership Down by Richard Adams.

DarkWolf91

  • Member+
  • *
  • Posts: 2032
    • View Profile
    • http://www.kelpgull.deviantart.com
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #35 on: May 17, 2009, 09:27:12 am »
Thanks so much, guys!

Quote
Great pic!  :DD   What was the conversation that inspired this? I forgot.
Well, after a little digging I found the page that it was on:
http://z7.invisionfree.com/thegangoffive/i...ic=4670.1280
Looking back I'm not exactly sure why I gave him a cup of tea... But I was planning on drawing Screech and Thud jumping at a disco ball in the backgroud, so that's where that came from :lol

Quote
The Chomper in the first of the drawings for example has a very subtly sheepish look. Is he up to some mischievous? Do you think of little stories for your drawings?
Redclaw with a cup of tea, I wonder if it is his or not his cup of tea to have a cup of tea :lol
Yes, I usually think of a situation the character has been in or may yet be in when I draw them :)
And hmm, I don't know... He might be more keen on the idea if somebody would find him a bigger cup :smile

Kit12

  • Ducky
  • *
  • Posts: 2650
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #36 on: May 17, 2009, 10:43:40 am »
LOL, oh yeah, the disco ball, now I remember :DD

DarkHououmon

  • Forum Moderator
  • *
  • Posts: 7124
    • View Profile
    • http://bluedramon.deviantart.com
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #37 on: May 17, 2009, 10:51:36 am »
Quote from: DarkWolf91,May 17 2009 on  09:27 AM
But I was planning on drawing Screech and Thud jumping at a disco ball in the backgroud, so that's where that came from :lol
Aww you should have kept that in.  :lol

Lillefot

  • Cera
  • *
  • Posts: 3246
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #38 on: May 17, 2009, 11:57:52 am »
Marvelous sketches!!
As for Redclaw's tea party... truly laughable!  :lol
Do well. Live well. And dress very well.

babidikrakenguard

  • Ducky
  • *
  • Posts: 1192
    • View Profile
DarkWolf's Fanart Thread
« Reply #39 on: May 17, 2009, 11:01:24 pm »
As usual, Great drawings :) If i could i would give you four, but.. oh what they hey, Four thumbs up :)

And like all the other pictures you have done, Pino has turned out great :)